10 Nisan 2015 Cuma

Sayı Avlama

Bu aralar Kayra'da bir etkinlik yapma isteksizliği olmasından bahsetmiştim daha önce.Daha doğrusu isteği var da etkinlik beğenmiyor paşa:)Haydi oğlum etkinlik yapalım diyorum koşa koşa geliyor hazırladığımı görünce burun kıvırıyor:)Gerçi etkinliklerde değil sadece bu.Bu ara inatlaşma dönemindeyiz yine malesef:(İlerde bu yazıyı gülümseyerek okuyacaksın belki Kayra'cım ama şimdi evde kök söktürüyorsun bunu da not düşmeden geçemeyeceğim:)
Yemek başta olmak üzere herşeyde inatlaşıyorsun bizimle.Mesela günlerce yatak kıyafatinle gezebiliyorsun,ki hatta pijamanla alışveriş merkezine gittiğimizi biliyorum:)Tabii onun fotosunu mutlaka gösterip bak nasıl bir inadın vardı çocukken diyeceğim mutlaka:)
Neyse hal böyleyken yine hazırladığım bir etkinliği beğenmediği bir akşam hemen pinterest te gördüğüm bir aktiviteyi şipşak hazır ediverdim hemen.
Küçük daireler şeklinde kestiğim kağıtlara beş tane rakam yazıp duvara yapıştırdım.Ve toplarıyla söylediğim rakamları hedef alarak atmasını istedim.
Aslında topların üzerine de rakam yapıştırıp ait olduğu daireye attıracaktım ama hazırlama aşamasında geldi ve dayanamadı hemen oynamaya başladık.
Ben rakam söyledim o attı,o söyledi ben attım derkeeeen geceyi eğlenceli bir etkinlikle kapatmış olduk:)
Sevgilerrr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder