10 Nisan 2015 Cuma

Hamura Pipetle Harf Yazma

İşte en sevdiğim etkinliklerden.
Kayra-baba etkinliği.
Benim canlarım ben işteyken etkinlik yapıp fotoğrafını göndermişler bana:)
Bu ara etkinlikleri azalttınız,özlüyoruz demişti bir instagram takipçim. E çalışmaya başlayınca azalıyor elde olmadan.İşten gelince kucaklaşma oynaşma,yemek uyku derken hemen geçiyor gece. E arada yapıyoruz ama her gün olmuyor artık malesef. Bazen de her gün hazırlasam bile Kayra istemiyor o anda, derken geçiyor böyle zaman. Ben de eşimin evde olduğu günler ona devrettim etkinlik olayını.
E ilk planlı etkinliğini başarıyla tamamlamış bizimkiler ben yokken;) Fikir benden,benimki de Pinteres'ten:)
Hazırlaması basit yapması pek zevkliymiş bu çalışmanın. 
İhtiyaç olan oyun hamuru ve pipet.
Kayra'nın bu ara harf sevdasından bahsetmiştim. Eşim pipetleri kesip oyun hamurunun üzerine harf çizmiş.
Kayra da pipetlerle üzerinden geçmiş bir güzel.
Bir de fotoğrafını çekmiş eserlerinin kuzucuk.
Daha küçük yaş grupları için şekiller ve istediğiniz çizimler de olur. İnce motor kasları için pek ideal çalışma doğrusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder