17 Şubat 2015 Salı

Küçülen Kağıtla Buzdolabı Magneti

Sevgililer gününde eşim için ne yapsam diye düşünürken aklıma düşüverdi bu fikir.Geçenlerde internet üzerinden nezih oyuncaktan küçülen kağıt sipariş etmiştim.Aslında ne geleceğini onunla ne yapacağımı bilmeden almıştım ama nette üzerine çıktı alınabileceğini gösteren videoyu izleyince aklıma böyle birşey yapmak geldi.
Önce bir kağıda Kayra'nın el ve ayak izinden oluşan love yazısı yazdık.
Sonra resmini çekip küçülen kağıt üzerine çıktısını aldım.Delgeçle delip önceden 180 derecede ısıttığım fırına koydum.Küçülmesi için birkaç dakika yeterli.Hemen şekildeki boyuta kadar küçüldü.
Aslında benim isteğim anahtarlık yapmaktı ama kenarlarından biraz kesmek gerekiyordu sanırım,çünkü anahtarlık olacak kadar küçülmedi.Ben de arkasına mıknatıs yapıştırdım ve buzdolabı magneti yaptım.Hem eşim için anlamlı bir hediye hem de hepimiz için hoş bir hatıra oldu:)

1 yorum:

  1. Buypasa.com sitesinden istediğiniz ürünü inceleyebilir beğendiğiniz ürünü kolay bir şekilde elde edebilirsiniz.

    YanıtlaSil