6 Ocak 2015 Salı

Mum Altlığına Misket Yerleştirmece

Bazen işler yolunda gitmeyebilir.Siz bir heves etkinlik hazırlarsınız,ah kesin çok sevecek çok eğlenceli birşeye benziyor diye de kendinizi bir güzel gaza getirirsiniz.Ama yavrunuz çalışmayı yapmamakla kalmaz bir de parçalar:)
 Çocuğun canı sıkkın olabiliiiir,sendromun tavan yaptığı bir güne denk gelebiliiiir,etkinliği beğenmeyebiliiiir,dikkati yoğunlaşmayabilir.
Tüm bunlar bir arada da olabilir.
Tıpkı bizim bu etkinliği yaparkenki durumumuzu anlatıyorum.
Geceden daha önce hevesle biriktirdiğim mum altlıklarını köpük tabağa batırdım ve sabah hevesle sundum Kayra'ya.
(bunu ben ona sunmadan önce yaptım,ne yapayım çok içimden gelmişti:)
Kayra bir tane misket koymayı denediiii,sonra nedense(ki nedenleri yukarıda)ben bunu sevmedim başka etkinlik getir diye tutturdu.
Ve hatta tabağı parçaladı bile.
Böyle zamanlarda ne mi yapıyorum?Tamam oğlum sen bilirsin deyip tepki vermemeye çalışarak kaldırıyorum önünden.Sonra sakinleşmesini bekleyip ne yapmak istediğini soruyorum ve sonrası gelişiyor kendiliğinden.O anda biz yapmasını çok istesek bile ısrar etmemek en güzeli.
Çünkü o o anda yapmak istemiyor olabilir,seçimlerine saygı duymalı ona zaman tanımalıyız.Neden mi?Çünkü daha sonra aşağıdaki gibi anne mutfaktayken etkinliği kendiliğinden alır ve bir gün önce burun kıvırdığı çalışmayı bu sefer keyifle yapar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder