24 Ocak 2015 Cumartesi

Camda Çam Ağacı :)

İşte Kayra'nın da çok sevdiği benim çok beğendiğim bir etkinlikti bu.Geçen yıl yılbaşından önce benzer bir çalışma yapmıştık.Ama bu sene yeni yıldan sonraya kaldı.Amaaaan hep çam ağacı etkinlikleri yılbaşından önce yapılır diye bir kural yok ya değil mi.
Öncelikleeee yapışkanlı kağıttan bir ağaç şekli kestim ve cama yapıştırdım.
Ağacı oluşturan süsleri küçük küçük kestim.
Kayra görünce çok hoşuna gitti.Zaten camın karşısında da bir çam ağacı olduğundan pek hevesli yapıştırdı süsleri.
Ağacı tamamlayınca yapmışken tam olsun dedik ve bir de ponponlarla ağacı süsledi Kayracık:)
Çok şirin olmuş değil mi:)

1 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Fikir süpermiş :) Size birkaç şey danışacaktım. Kayra aktiviteleri yaparken siz nasıl bir tutum içinde oluyorsunuz? Yani aferilerle mi destekliyorsunuz, ponponları da yapıştır mı diyorsunuz, yoksa hiç bir şey demeden izliyormusunuz? Benim kızım 22 aylık olacak. Biz de aktiviteler yapıyoruz yavaş yavaş. Ben hep aferim aferim diye destekliyorum. Kuru fasulyelerle oynamayı seviyor. Bez serip oynuyoruz. Sonra dağıtınca, haydi toplayalım diyerek birlikte toplamamızı sağlıyorum. Aktivitelerde çenem biraz düşüyor açıkçası, henüz bilmediği için yönlendirebiliyorum istemesemde :) Yanında oturmayınca da ilgisini çekmiyor, yapmıyor. Bir de hamurlarla oynamayı seviyor. Ancak biraz tıkandım bu ara. Nasıl oyunlar oynatabilirim hamurlarla? Evaları ve kırtasiye malzemelerini int den aldığınız biryer var mı? Çok teşekkürler. İyi ki varsınız

    Sevgilerimle
    Gözde

    YanıtlaSil