23 Aralık 2014 Salı

Yağmur Deneyi

Tabii yapalı uzun zaman oldu ama tembel anne ancak fırsat bulabildi yazmaya.
Bu deneyle yabancı bloglarda,pinterest ta çok rastlamış listeye almıştım çoook uzun süre önce.
Yağmurlubir günde kısmet oldu yapmak.
İhtiyacımız olan şey bardak.traş köpüğü,damlalık ve az gıda boyası.
Yalnız benim bir hatam oldu sonradan farkettim.Damlalığı Kayra'ya ilk gösterişimdi o yüzden deneye mi damlalığa mı odaklansın bilemedi kuzucum:)Oldukça zorladı beni bu yüzden.
Tepsiyle sunumu yapıp damlalıktan boya akıtmasını istedim.Ben bakarken hemen bardağın en kenarına boşalttı bütün boyayı,öyle olunca yanlardan akıştı ve dolayısıyla istediğim görüntü çıkmadı ortaya.
Sonra onu döküp ikinci deneme yaptık o daha başarılı oldu.Ben Kayra dan daha çok sevdimm.O yüzden biraz daha büyüyünce yeniden yapmak gerekecek;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder