23 Aralık 2014 Salı

İBS Anne-Bebek-Çocuk Fuarı

Geçtiğimiz hafta İBS Anne-Bebek-Çocuk Fuarı na düzenlendi.Ben geçen yıl katılamasam da bu yıl planımı önceden yaptım,davetiyemi de alaraaak koştum fuara.Ben 3.gün gittim çünkü sevgili arkadaşım Özge Bursa'dan 3.gün gelecekti.Bursa'da tanışma fırsatı bulamadığımız için fuarın son gününü bekledim ben de.
Kayra ile mi gitsem yalnız mı diye düşünürken çocuklar için de etkinlik programları yapıldığından vicdanım el vermedi :) ve eşim ve Kayra ile birlikte gittik.Gittik gittik ama gitmez olaydık:)Kayra bırakın etkinliklere katılmayı kucağımdan inmedi,çok sıkıldım gidelim diye tutturdu:)
Halbuki çocuklar için çok keyifli programlar vardı.
Neyse ki eşimle gelmiştik,o Kayra'yı da alıp eve geri döndü ben de fuarın tadını çıkardım:)
Çok güzel bir organizasyondu önce onu belirteyim,herşey çok güzel düşünülmüş.
Ben Kayra gidince soluğu Hassas Anne Ecce Kumkale standında aldım.Kendisi orada yoktu ama Özge'yi buldum:)Çok keyifli sohbet ettik arkadaşımla:)
Sonra sevgili Hassas Anne de geldi ve tanışma imkanı buldum,çok sıcak çok samimiydi:)
Gitmişken Emzirme Danışmanı Esra Ertuğrul'un konuşmasına katıldım,emzirme dönemi geçse bile çok güzel bilgiler edindim yenilendim:) 
Müzisyen Anne'nin ritm atölyesi de çok keyifliydi.
Ardından arkadaşımla bir kaç standa daha uğrayıp fuar gününü keyifle ama yorgunlukla kapattık:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder