23 Aralık 2014 Salı

Bir Güzel Renk Eşleştirmece

Hem parmak kaslarını çalıştıran hem de renkleri tekrar etmemizi sağlayan çok keyifli bir etkinlik hazırladım Kayra için.Pinterest ta görüp kaydetmiştim ardından hemen yaptım.
Önce kulak çubuklarını parmak boyasıyla boyadım,ardından aynı renkte boylarına uygun pipetler kestim.
Kayra'da uygun renkteki çubukları pipetin içine yerleştirdi.
Sonra bir de onları gruplama yaptı kendi içinde:)
Ne hoş duruyor değil mi,biz çok keyif aldık bu çalışmadan...

4 yorum:

  1. Çalışmalarınızı çok beğenerek takip ediyorum. Bu çalışma da harika olmuş. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Özlem hanım böyle geri dönüşler beni çok mutlu ediyor,sevgilerrr

      Sil
  2. aa süper olmuş bu etkinlik ,hem pratik hem de eğlenceli tam bizlik:)tesekkürler.

    YanıtlaSil