25 Eylül 2014 Perşembe

Maşayla Ponpon Aktarma

Bu etkinliğimiz yine yazdan kalma;)
Bir çikolata kutusunu çöpe atılacakken kurtardım bununla birşey yaparız diye.Tam da bizim ponponlara göreymiş meğer:)
Malzemeleri toplayınca anneanne balkonunda yaptık çalışmamızı.
Daha önce de çalışmıştık ama bu kadar küçük maşayla değil.Çok keyif aldı Kayra,çok ilgisini çekti.Tamamen konsantreydi.O kıskacı açıp kapatıp ponponları zooorla kutuya aktarıp o başardım ifadesi yok mu yüzünde bayılıyorum:)
En az bir iki defa yaptı hiç durmadan.Sonra bir ara takıldı ve yardım etmek istedim(oysa seminere katıldıktan sonra yapsaydık müdahale eder miydim hiç :) vay sen misin yardım eden.Sen yaptın ben yapamadııııım diye bir ağlamak,böööyle astı suratını oturdu bir süre:)Neyse ki kısa sürdü bu sefer de kaldığı yerden devam etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder