18 Eylül 2014 Perşembe

Ankara 2014 Yaz

Birkaç hafta önce,yani bayramdan sonra uzun zamandır aklımızda olan bir gezi planladık eşimle.
Üniversitedeki ev ve yurt arkadaşlarımı çok özlemiştim,telefonla görüşsek ta bayagıdır bir araya gelememiştik.Eşim de atandığı ilk yıllardaki ev arkadaşlarını sık sık anıncaaaa haydi bir gezi yapalım görelim hepsini tek tek dedik ve düştük yollara.10 gün boyunca Ankara-Afyon-Uşak-Bursa güzergahında gezdik durduk.
İlk olarak Ankara'ya gittik.Benim yurt arkadaşım ve eşimin ev arkadaşı(evet tanıştırmıştık ve evlenmişlerdi:) orada oturuyorlar uzun zamandır.Ah ne güzel günler ne anılar paylaşmıştık.
Yine harika bir kaç gün geçirdik beraber.Daha önce de gidip gördüğümüzden ve çocukların uyku saatlerinden dolayı cok ayrıntılı gezemedik bu sefer.Ama biz zaten birlikte vakit geçirip sohbet etmeye gitmiştik.Yine de ilgilendiler,gezdirdiler sağolsunlar.Özellikle Kayra'yı düşünüp bir gün Harikalar Diyarı gezisi yaptık.
Kayra için düşünülmüş bir geziydi ama biz daha çok eğlendik.Çünkü tüm masal kahramanları benim çocuklugumun kahramanları.Kayra çoğunu bilmiyor bile,o yüzden çoğuna pas vermedi ama beni çocukluğuma götüren harika bir gün geçirdik.
Harikalar Diyarı çok geniş bir alana kurulmuş küçük bir şehir gibi:)
Özellikle bölmelere ayrılmış alanlar var ve her bölmede kendinizi farklı bir masalın içinde buluyorsunuz:)
Her bölümde bir de sinema odacıkları oluşturulmuş,her bölmede kendine ait çizgi filmi oynatılıyor.
Kayra'nın herhalde en sevdiği ve keyif aldığı alan şirinler kısmı:)
Küçük oyuncaklarından ve çizgi filminden aşina olduğu için çok eğlendi.
Ben de en çok burayı sevdim:)
Eh arada bir iki tanıdık karakter de çıktı karşımıza.
İşte böyle,bizi çocukluğumuza alıp götüren keyifli bir gün geçirdik beraber.
Ankara'ya yolunuz düşerse mutlaka uğramalısnız;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder