22 Temmuz 2014 Salı

1-2-3 Gölgesini Bulma

Geçmiş haftalarda teeeek tek tanıştığımız 1, 2 ve 3 ün ardından toplu etkinliklere başlama zamanı:)
Aslında aklımda bir çok şey var ama ben yine temelden başlayıp en basitinden bir etkinlik hazırladım Kayra için.Ayrı ayrı tanıdığımız rakamları bir de hep birlikte gördük bugün.Fikir annemiz sevgili Etka'nın anneciği.
Boş bir karton üzerine gölge oluşturacak,çıktı aldığım siyah renkli rakamları yapıştırdım.
Ardından simli evadan renkli rakamlar ve aynı miktarda minik daireler kestim.Her sayı için aynı miktarda daireleri gölge rakamların üzerine yapıştırdım.
Hem renkleri hem sayıları söyleyerek tekrar ettik önce,sonra da Kayra rakamları gölgelerine ulaştırdı.
O minik daireler yerinden çıkmayınca aklı kaldı onlarda:)Sayılara aitmiş onlar dedik,renklerini söyledik saydık bir bir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder