25 Haziran 2014 Çarşamba

Yüzer miiii Batar mııı

Uzun süredir aklımda bu etkinlik.Hatta Meraklı Minik dergisinin mayıs veya haziran sayısında bile önerilmişti.Bir de bizim haziran ayı montessori etkinlik takviminde de oluncaaa kaçırmadık yaptık hemen.
Bir su dolu leğen ve yanına yüzebilecek ve batacak nesneler olan bir tabak koydum. 
Kayra'dan da tek tek nesneleri içine atmasını istedim. 
Her attığı nesne üzerine konuştuk,yüzüyor mu batıyor mu hafif mi ağır mı...
Etkinlik sulu olunca keyfi de ayrı güzel oluyor tabi:) 
Tekrar tekrar doldurdu boşalttı Kayra.
Sabah yapmıştık bu etkinliği,hem eğlensin hem de aklında birşeyler kalırsa kardır hesabı.
Akşam üzeri eşim geldiğinde günümüzü anlatıyorduk.Sıra etkinliğe gelince çok şaşırdım,eşim sordukça ne yüzüyordu oğlum diye sıra sıra söyledi,ama anahtar yüzmüyo baba o batıyooo falan da deyince hem şaşırdım hem sevindim.Bu kadar kalıcı olabileceğini düşünmeiştim açıkçası.
O zaman neymiiiiş ağaç yaş iken eğilir sözü çok ta doğruymuuuş,demek ki biz doğru yol üzerindeymişiiiz,o zamaaan kaldığımız yerden devaam ;)
 
 
 

2 yorum:

  1. etkinlikte suyun olupta bizim kuzuların sevmemesi imkansız değil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canımm,işte bu yüzden yazı seviyorummm :)

      Sil