19 Haziran 2014 Perşembe

Merhaba 3

Bugün matematik günümüz oldu Kayra paşayla.
3 ile tanıştı bıdık:)
Artık klasikleşmiş olan kuklalarımızdan hazırladım dün akşam yine.
Bugün de kukla sahnemizde gösteri yaptı diğer rakamlarla birlikte.
Artık 1 ve 2'nin yanında 3 ü de görmüş olduk.Gerçi sayı saymayı çok istekli ve güzel yapıyor ama böyle tanıtma ve tane hesabında acele etmemek gerek diye düşünüyorum.Elbet zamanla öğrenecek,ben ilk olarak eğlenmesini amaçlıyorum tabii ki.
Kuklalarla çok eğleniyor Kayra;hatta hemen üçgen kare de getir anne diyor.Hepsini çıkarıyor oynuyoruz bir güzel.

4 yorum:

  1. maşallah size, hayranım verdiğiniz eğitime ilgiye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ne mutlu oldum güzel sözlerinize,çok teşekkür ederim

      Sil
  2. canım ne kadar güzel bir öğretim şekli

    YanıtlaSil