6 Haziran 2014 Cuma

Duygusal Balonlar

''Ne zaman üzülür,ne zaman kızarız,ne olunca mutlu oluruz?''cevapları üzerinde duygu kuklalarıyla konuşmuştuk Kayra'yla geçen hafta.Aklımda bir sürü etkinlik var ifadelerle ilgili.Bir tanesini daha bugün yaptık.
Akşam balonlarımızın içerisine oyun hamurlarımızı doldurup kalemle ifadelerini çizdim.Küçük bir uyarı:sandığınız kadar kolay girmiyor o hamurlar içine:)Ben uzun uzun şerit yapıp,parçalayıp öyle ittim içine,umduğumdan da fazla zamanımı aldı.
Bu gün de oğluşun karşısına geçtiler hep beraber.Kayra bu sefer daha da eğlendi:kızdı,şaşırdı,sevindiii:) 
 
Biraz da duyusal bir etkinlik oldu aslında.İçinde oyun hamuru olduğundan mıncıklamak ayrı zevk.Stres toplarına benzedi,ben bile çok eğlendim :)

2 yorum:

  1. geçen hafta bizde yapmıştık bu etkinliği.kızlar çok sevmişti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ne yalan söyleyim ben daha cok sevdim,durup durup mıncıklıyorum

      Sil