1 Nisan 2014 Salı

Terrible Two!

Terrible Two!Ah ne güzel bir 2 yaş sendromu ifadesi!
Biz de yaşar mıyız ki uzun sürer mi ki diye düşünürken ortasına düşüverdik.
Merak edenler,hemen söyleyim genelde çoğu yaşıyor ;bazıları hafif bazıları şiddetli.
Uzun sürer mi?Bilmiyorum:)Bizde ara ara gelgitlerle devam ediyor.
Nasıl ortaya çıkıyor?Anlamsız ağlamalar,bitmek bilmeyen saçma istekler,takıntılar,inatlaşmalar.
Bizde 20 ay civarı hafif hafif kendini gösterse de son zamanlarda sıklıkla yaşıyoruz:(
Meselaaaa kısa bir gün özeti.
Sabah gözümüzü açarken kutum nerdeeee(oyuncak arabalarının kutusu)diye bastı yaygarayı Kayra.
Annecim niye ağlıyorsun bak işte burada derken günün nasıl geçeceği belli oldu.Biraz oyun oynadıktan sonra kahvaltı hazırlayım dedim.Peşimden mutfağa koştu,gelir gelmez öteki neeerdeeee diye ağlamaya başladı.Oğlum öteki ne,ne arıyorsun diyorum sadece ağlıyor.Şaka gibi tam 10 dk kendinden geçti ağlarken:)Duyan herhalde çocuğu dövüyorum falan sanacak.Ben bardak mı acaba oyuncak mı derken ayakkabısının tekini arıyormuş meğer,görünce ağlayan çocuk birden susuverdi:)
Haydi tamam sakinleştik kahvaltı edeceğiz,su istiyoruuuuum diye mızmızlandı,su döktüm daha çooook diye ağladı,ağzına kadar doldurdum içmedi yanına koydu.Hayyyy dedim sabırrrrr.
Sonra akşam bir heves hazırladığım etkinliği yapalım dedim,hevesle geçti masaya,hazırladığımı görünce itti başka etkinlik getiiiiir diye söylendi,haydaaa başka yok ki:)Ben de sticker koydum önüne onlarla bayağı oynayıp sakinleşti.Bitince de dışarı çıkmak istedi,tamam dedim ikimize de temiz hava iyi gelecek.Çıktık,parka gittik.Oğlum salıncağa binmek ister misin?hayır,kaydıraktan kay o zaman?hayır ben gitçem;aldı başını gitti :)Minik ergen isyanlarda!
Yürüdük yürüdük yürüdük.....
İstanbul'u bilenler bilir her yer bayır,bizim evde yukarıda,Kayra bey hep aşağıya yürüyor.Oğlum yeter artık yukarı çıkmamız gerek derken kucak isteme,eve gitmeme sorunuyla ağlaya ağlaya eve girdik:)
Şimdi uykuda kendileri,günün yarısı bitti;diğer yarısından korkuyorum:)
Peki ben bunları neden mi yazdım?
Ah bizimki hiç oynamıyor,bazen etkinlik yapmıyor,sizinki pek uyumlu diyenler için:)
Evet genelde uyumlu bir çocuktur Kayra,etkinliği sever,keyifle oynar.
Ama daha önce de dediğim gibi gününde olmayabiliyor bazen çocuklar,ya da etkinliğe beklediğimiz ilgiyi göstermeyebiliyorlar,bazen de böyle sendromlu günleri denk geliyor.
Son sözüm Kayra'ma:)
Sen bunları büyüyüp okuduğunda gülerken ben ne yapmışım diye,sadece bir şeyi iyi bil ve unutma:
Seni çok seviyorummmm.

8 yorum:

  1. canım yerim ben onu yaaa minik yaramaz : ))

    YanıtlaSil
  2. Bende gülerek okudum Gamzecim normalde yaşarken gülemiyoruz ama okumak cidden keyifli imiş:) Hep öyle hep...Terrible two cidden var.gece gece elimiz ayağımız birbirine dolanıp çok koşuşturduğumuz oldu bizim de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) günün ardından okuyunca ben de güldüm de o anları yaşarken ağlamak üzereydim canım.umarım dalga dalga büyümeden atlatırız:)

      Sil
  3. Eminim yaşarken sinir bozucudur ama burdan okurken eğlenceli olmuş:) Herkes gibi bizde günün birinde yaşayacağız heralde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşarken gerçekten cok sinir bozucu:(umarım siz hafif atlatanlardan olursunuz,Didem hanım:)

      Sil
  4. Hehe kötü gün habercin geldi:)) Daha da kötü günler seni bekliyor haberin ola hele ki bir de azı dişleri var sorma..O dişin acısıyla sendrom birleşip seni kucaklıyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) tek tesellim bütün azılarımızın çıkmış olması oldu şimdi canım:) ama biliyorummm hissediyorummm gelecekkk :(

      Sil