29 Nisan 2014 Salı

Evde Bowling Keyfi

Bir haftalık dedeyle oynama,coşma,kudurma faslımız dün itibariyle bitti :(
Babam ziyarete geldiğinde inanılmaz mutlu oluyorum.Hem onunla vakit geçirmiş oluyorum hem de Kayra müthiş eğleniyor;dedenin yanında oyun arkadaşı oluyor oğluş için:)
Geçen hafta bizimleydi ve yeni gitti.
Bir haftadır beni oyunlarına almayan Kayra da yine bana sardı tabi:)
Ben de hareketli bir oyun hazırladım onun için.
Biriktirmiş olduğum şişelerin üzerine 5 renkte karton yapıştırdım.
Bir tane de top hazır edinceeee değmeyin oğluşun keyfine:)
Bu şişeleri bir kaç hafta önce yapıp sunmuştum aslında Kayra'ya.Ama hiç gününde değildi,bir de topu atıp vuramayınca oturup ağlamıştı benim sendromlu bebe:)
Bu sefer daha yakından attırdım.Haydi kırmızı şişeyi devirelim,şimdi yeşili derken çok eğlendi.
Geçen atamayıp pek hırs yapmış olacak ki bu sefer her atışında bir sevinç gösterisi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder