20 Nisan 2014 Pazar

Duyusal Şişe:Renkli Pirinçler

Renkli pirinçler yapmak uzun zamandır aklımdaydı aslında,kısa bir işlem olmasına rağmen erteleyip durdum.
Bugünlerde yapmak istediğim bir etkinlik için yeniden aklıma düştü.Ama gecenin bir yarısı..:)
Geçen akşam yatmak üzereyken amaan nasıl olsa on dakikalık iş yapayım da sabaha kurusun diye gecenin 00.30da kalktım yapmaya.Ve tam mavi boyayı elime aldığım sırada şişe elimden kaydı ve mutfağın ortasına düştü:(Üstüm,başım,mutfağım her yer masmavi.Gecenin 1 'inde halimi düşünün.Şükür ki halıyı o günkü temizlik dolayısıyla kaldırmıştım.Lekeler çabuk çıksa da gece gece iş çıktı başıma.
Neyse 4 renk pirinçleri yapıp yattım,şimdi hepsi kurumuş.
Başka bir etkinlik için düşünmüştüm ama haftasonu için annem,babam,kardeşim ve yeğenim geldiler ziyarete.
 Yeğenim 8 aylık oldu artık.Ben de hazır onlar da buradayken Kayra ile ikisine duyusal şişe hazırladım pirinçlerden.
Hepsi karışınca ne hoş bir görüntü oluyor:)
Şişeleri hazırlayıp koydum meraklı miniklerin önüne.En çok ta yeğenimin tepkisini merak ediyordum:)
Abisi alışık tabi aldı baktı salladı,gösterdi kardeşine:)
Tatlı teyzem benim:)Nasıl da ilgili inceliyor.
Bakalım tadı da kendi kadar güzel miii?
Duyusal etkinlikleri işte bu yüzden seviyorum.8 aylık miniğime 24 aylık kuzuma da hitap ediyor.
Renkli pirinçler gerçekten çok güzel oluyor,onlarla daha çooook planım var :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder