1 Şubat 2014 Cumartesi

Üçgenle Tanışma ve Hatta Kaynaşma

Malumunuz evde sünnetli bir delikanlımız var:)Kafasını dağıtmak ve etkinliklerimize devam etmek adına şekillerden devam edelim dedim.Bugünkü şeklimiz :Üçgen
etkinliklerimize bizim klasiğimiz olan üçgen arkadaşımızı tanımayla başladık.Kendisini bir süredir tanısak ta kaynaştık artık:)Hatta diğer arkadaşlarla da kaynaşsın istedik şekiller kuklalarımızla oyunlar oynadık bir süre.
Sonra dedesiyle birlikte oyun hamurundan üçgenler çıkardılar kalıplarla.
Bir de boyama yapalım dedim,bu sefer pastel boya verdim eline.Yeşil bir üçgen boyadı oğluş.
Ama yetmedi pastel boya,''pannak boya detir anne''dedi,bir de sarı üçgen yaptı parmak boyasıyla.
Ardından şekiller şarkımızı dinleyince pansuman arası verip uyudu paşam.

4 yorum:

  1. Ahh o sünnetli delikanlımı yerim ben yerim :) dede katılımı da çok keyifli degil mi cnm :) şanslı oğlum benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah babacım benim kurtarıcımmm:)sağolsun Kayra nın oyun arkadaşı oluyor her gelişinde:)

      Sil
  2. Senin bu kuklalar serisini seviyorum :) Minik erkekimi de öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu seriyi ben de çok sevdim yaa seri üretime geçtim artık:)yakında hepsiyle kukla sahnemizde buluşacağız inşallah:)sağol canım benim

      Sil