23 Şubat 2014 Pazar

Bir(1) Duyusal Havuz

Duyusal havuzları pek seviyorum ben.Yeni işlediğimiz bir konu varsa eğer,ilk duyusal havuzlarla başlarım etkinliklere.Kayra görsün,dokunsun,hissetsin,tanısın diye...
1'e de hızlı bir giriş yapınca ve asıl amacım eğlenmek olunca duyusal havuzumuzu da ona uygun yapmak istedim.Hazırladığım moon sandla serbest oynamadan önce duyusal havuz olarak sundum Kayra'ya.Ay kumunun içine renkli evalardan kestiğim küçük 1'leri gizledim.
 
Kayra tek tek buldukça da hem rakamı hem rengini söyledik birlikte.
Pek etkili ve eğlenceli oldu aktivitemiz.Bittikçe''aa daaa 1 kaamamışşş''dedi ve babamız çaktırmadan attı yeniden içine.

4 yorum:

  1. :) çok faydalı ve eğlenceli olmuş, emeğine sağlık Canım:)

    YanıtlaSil
  2. Eveeet Gamze'nin azimli öğretme süreci başlıyor helal olsun valla :) süper bir uygulama olmuş ama kuzum da ilgili tabi senin yolundan gidelim sayılara başlayınca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :) sağol canım benim,salmıştık bu ara azimle devam:)sen koy bakalım ay kumunu paşamın önüne o zaman görelim ilgiyi :)

      Sil