27 Ocak 2014 Pazartesi

Cırt Cırtlı Sebzeler

Ah bir kış bitse de yaz gelse.Biz de günün bir kısmını mis gibi temiz havada geçirebilsek...
Kışın evde kalmak zor,hele evde sürekli oyun bekleyen bir zıpır varsa:)
Herşeye zaman kalıyor vallahi.Kitap okunuyor,puzzle yapılıyor,etkinlik yapılıyor,oyuncak oynanıyor,zıplanıyor,dans ediliyor,top oynanıyorrrrr.....
Dün de sözde gezdik dolaştık,enerji boşalttık.Meğer biz yanlış anlamışız:)Enerji hala varmış.
Bizi hazırlıksız ve yorgun yakalayan oğluşa babası hemen pratik bir otopark yaptı önce.Bir süre oyaladı,arabalar sürüldü,park yapıldı.
Ardından araba parkuru transfer oyuncağına dönüştü:)
Sonra bir montessori aktivitesi yapmadan uyumayalım dedim.Uzun zaman önce aldığımız cırt cırtlı sebzeleri çıkardım.Çok çoğul konuştuğuma bakmayın sadece iki sebzemiz var:)
Aslında ahşap cırt cırtlı sebzelerde çok uzun zamandır gönlüm var,ama bir türlü sıra gelmedi ona.E oğluş biraz daha büyüyüp plastik bıçakla oyun hamuru,muz kesmeye başlayınca vazgeçtim almaktan.Ama bir oyuncakçıda şu seti görünce dayanamadım yine:)İki sebze de ihtiyacımızı karşılıyor,bıçak yardımıyla ayırıp birleştiriyor sürekli oğluş:)
Şimdilik oldukça işimize yarıyor bu oyuncak,daha sonra zaten gerçek kesime geçecek oğluş:)Biz anlamıyoruz ama hızlı büyüyorlar....

2 yorum:

  1. evet yaaa bazı şeyleri ben öğretmeye fırsat kalmadan keşfetmiş oluyor, bande şaşırıp kalıyorum :)

    YanıtlaSil