20 Ocak 2014 Pazartesi

Büyük-Küçük Hayvanlar

Şu büyük hayvanlar evimize nasıl geldi kim aldı hatırlamıyorum:)Biraz ürkütücü olduklarından mıdır yoksa Kayra küçük nesnelerle oynamayı daha çok sevdiğinden midir bilmem; bir çekmecede duruyorlardı ne zamandır.
Tatlı-tuzlu kavramlarını çalışınca bir de büyük-küçük tekrar edelim istedim.
Büyük hayvanlarımızın küçüklerini de çıkardım ortaya.Işıklı masamızın üzerinde büyük-küçük çalıştı Kayra paşa:)
Yanyana dizdi hepsini büüüük aşşaan-çüçüüüük aşşan,büüüük vızzz çüçüüüük vızzz:)
Sonra büyüklerinden sıkıldı,kaldırmamı istedi.Zaten favori oyuncaklarımız olan küçüklerle bir süre daha ilgilendi.Sonra uykuları gelmişmiş kutularına geri koyup sessizce uzaklaştık:)

4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş . onun o dillerini sevsinler :))

    YanıtlaSil
  2. oyyyy aşşaaann diyen o dili yerim kiiii.... akıllı kuzucum benim maşallah sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle söylediği gibi yazıyorum ya şu dönemleri öyle hoş ki:)hergün yeni birşeyler söylüyor ya da söylemeye çalışıyor inanılmaz keyifli:)tam yemelik oluyorlar yarım yamalak konuşunca teyzesi:)

      Sil