6 Kasım 2013 Çarşamba

Şönilleri Delikten Geçirmece

Şu şönilleri o kadar büyük bir hevesle aldım birkaç ay önce ama bir türlü kullanamadım bir aktivitede.Bir tek akvaryumumuzu hazırlarken ahtapotumuza kol yapmıştık:)
Aslında birçok etkinlikte süzgeçten geçirmişlerdi,ama benim öyle delikli süzgecim yok:)Onun için de ekstra bir süzgeç alamayacağıma göre dün gözüme tabure takıldı,delikler tam bizim şöniller için:)
Tabureyi önüne koyunca şaşırdı Kayra'm:)sonra şönilleri görünce pek sevindi çok ilginç geldiler ona,bir süre inceledi.Sonra başladı delikleri süslemeye.
 
 
 
Böyle bir şönil ağacı oluşturdu oğluş,rengarenk. 
Sonra ağacımızı bozup kaç gündür evin ortasında içine birşeyler attığı su bidonunu getirdi.Bir de onun içine attık şönillerimizi. 
 
Tüm işlemlerimiz bitince renk gruplandırması yapalım dedi bu heyecanlı anne,ilk önce ilgili ilgili mamiiii(mavi) eşiiii(yeşil)deyince pek heveslendim ama sonra onları etrafa saçmak daha çok ilgisini çekti kuzucuğun:)
 
 Tabii ki gruplandırmayı ben yaptım,Kayra için biraz daha vakit var.Yine de renklere vurgu yapmaktan kendimi alamadım ne yapayım:)

 

 

 

7 yorum:

  1. Yerim kuzumu da şönil agacini da :)

    YanıtlaSil
  2. Yılbaşı ağacı gibi süslemiş küçük bıdık:))Kocaman bir maşallah özlem teyzesinden ona:))

    YanıtlaSil
  3. Bizden de Tuğba ve Özlem teyzelerine teşekkürleeer:)İçimde kalmıştı çok nihayet şönilleri kullanarak bir etkinlik yapabildik:)

    YanıtlaSil
  4. Hevesli anne :) Çok tanıdık geldi bir umut başlayan aktivite saçılmayla biter.Gene çok iyi dayanmış kuzum bizimki halaaa o şönilleri takmıyor uğraşmıyor beyefendi.Benim hevesim hala kursağımda yani:)) Sandalye süzgeçten çok daha avantajlı olmuş bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaah ah o şöniller poşetinden hiç çıkmayaymış akıbetleri için daha hayırlı olacakmış:)evimizin bugünkü dağılma sebebiydi kendileri.şimdilik poşetlerine tekrar girip huzurlu şekilde dinlenmedeler.bir daha ne zaman ortaya çıkarlar bilemiyorum canım:)

      Sil
  5. ellerınıze saglık ıyı dusunmussun tabureyı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiiiim,elimde delikli olan bir o vardı ne yapalım:)artık evdeki herşeye bununla bir şey yaparmıyız acaba şeklinde yaklaşmaya başladım:)

      Sil