19 Kasım 2013 Salı

Merhaba Daire Arkadaşım

Daire etkinliklerimizin ikinci gününde bir daire kuklası hazırladım oğluşa:simli evadan bir daire çizip oynar göz taktım ve ağız burun çizdim,yanlarına kol da ekleyince çok şirin bir daire arkadaşımız oldu.
Pek bir hevesle gösterdim Kayra'ya,o da pek bir hevesle inceledi arkadaşını:)Gözlerine taktı tabii önce, çıkıyor mu diye kontrol de etti bir de.Annenin pek sağlam yapıştırdığını anlayınca incelemeden oyuna geçti kendileri.Tanıştılar kaynaştılar bir güzel.Çok hareketli bir oyun kurdu kendisiyle o yüzden tek resim bu:)
Sonra başka birşey bekledi tabi benden,kesmedi oğluşu sabah sabah.Ben de daire çizdiğim bir kağıtla buluşturdum kuzuyu,parmak boyasıyla boyadık dairemizi.
Bakmayın asık suratımıza hala boyaya değerken huzursuz oluyoruz:)
 
Boyaya alışınca parmaklar yetmiyor tabii
Beklediğimden de güzel bir çalışma oldu aslında,özellikle dairenin içini boyamaya çalışması pek memnun etti beni.

 

4 yorum:

  1. Kuklanız pek şirin olmuş biz de yakında şu çubuklu kuklalardan yapalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz canım,yalnız bizimkiler pek haşin seviyor biliyorsun severken koparacaktı bizimki:)sağlam olduguna emin ol;)

      Sil
  2. Daireni de seni de yerim yakışıklımmm,çok keyifli görünüyor kuzucuk gamzecim,musmutlu günler diliyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ne güzel cümleler bunlar,çok teşekkür ederim canım,mutlu çok şükür onlar mutlu olunca biz de öyle tabii.

      Sil