23 Kasım 2013 Cumartesi

Kelebeği Dairelerle Süsleme

Bu haftanın son daire etkinliklerini de yapıııp yeni etkinliklere merhaba deme zamanı.
Dairelerimizi bir de hayvan üzerinde uygulamak istedim bu sefer,tırtıl yapacaktım ama Kayra tırtılı pek tanımıyor ilgisini de çekmiyor.
Ben de boş bir kağıda kelebek çizdim.Elişi kağıtlarından da küçük daireler kestim kelebeğimize süs olması için.Kayra yapıştırıcıyı eline bulaşınca sevmiyor sorun çıkarıyor ben de bu yüzden kelebek çizdiğim kağıdın üzerine yapışkanlı kağıdı ters yapıştırdım harika oldu.Sizin miniğiniz de bu durumdan hoşlanmıyorsa uygulamanızı tavsiye ederim,tekrar tekrar yapıştırıp çıkarma imkanı oluyor,süper!
Ne yapacağımızı anlayınca pek sevindi oğluş,aldı daireleriniii süsledi kelebeğini.
 Yukarıdaki bazı dairelerin tam yerine oturmadığını farkedince pek bozuldu bizim oğlan,çıkarıp tekrar yerleştirme esnasında pek bir gerildi neden olmadı diye:)Haydi tamam düzeltirsin derken çıkan karışıklıkları resimleyemedim:)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder