29 Kasım 2013 Cuma

Folyodaki Sürpriz Nesneler

Şu sıra yapbozlarına karşı pek ilgisiz Kayra;odaklanıp yapmıyor sıkılıyor hemen.Yerli yabancı birçok blogta sıklıkla rastlayabileceğiniz folyo açma da ne zamandır aklımda.Ben de yapbozu hem biraz eğlenceli hale getirmek hem de parmak kaslarını çalıştırmak için folyoya sardım hepsini,bir iki sürpriz nesne de sarıp koydum oğluşun önüne.
Çok ilginç geldi önce,şaşırdı biraz.Sonra da anladı ne yapacağını başladı folyoları teker teker açmaya.
Sürpriz olarak en sevdiği küçük bir top,bir tane mandal(mandal deyip geçmeyin oğlumun hala favorilerinden) ve bir tane mandalina koydum.Mandalina ve topu açınca bir sevindi:)Bu sürpriz folyo işini pek sevdi benim oğlan. 

4 yorum:

  1. en kolay aktivite olduğu için ben de çok sevdim geçenlerde yaptık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok kolay:)hem ben sevdim hem de Kayra sevdi,eh daha ne istenir ki:)

      Sil
  2. yaptım aktiviteyi, blogumda da yayınladım. Ne güzel bir etkinlik olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten keyifli Nihal cim,sizin de eğlenmenize sevindim

      Sil