10 Kasım 2013 Pazar

Etkinlik Ayağımıza Geldi

Tam anlamıyla böyle oldu gerçekten:)Bu akşam kapı arkasında ayağımın altında gördüm minik arıyı,canlı değildi.Tam mendil alıp atacakken aklıma oğluş geldi,çağırdım yanıma gösterdim;sonra incelemesi için masasına koydum.Bu ara Minik Arkadaşım Şirin Ayı kitabındaki arılar dikkatini çekiyordu zaten.
 
Sonra minik hayvanlarından 2 tane arı getirdim koydum gerçek arının yanına.
Çok etkilendi Kayra üçünü yanyana görünce:)Dokunmak istedi önce çekindi ama annecim arı uyumuş deyince cesaret aldı inceledi bir güzel.
 
Her bir arıyı tek tek inceledik büyük-küçük kavramının da üzerinde durduk,görseller ilgisini çektiği için ''büüük vıızzz-çüçüüü vızz''diyerek aktif katılımcı oldu kendileri:)
Zaten böyle kendiliğinden gelişen etkinlikler daha bir keyifli oluyor,beraber yönlendiriyoruz.
Arılarımızı dinlenmeye alınca ve bu akşam derbi akşamı olunca formalarımızı giyip gol dedik beraber,''abi düştü''dedik  faul olunca:)Devre arasında da misafirlerimizle oyunlar oynadı kuzucuk, son etkinliği de kendi üretip eğlendi bir güzel.Top havuzunu getirip renklerine göre gruplandırdı.Anneye de keyifle izlemek düştü:)
 
 
 

2 yorum:

  1. böyle bizzat tanışmaları gerçekten çok etkili oluyor.. süper bir çalışma olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle oluyor Sevgi cim haklısın,teşekkür ederimmm.

      Sil