3 Kasım 2013 Pazar

Dedeyle Balık Avı

Kayra sabah uyandığında bir sürpriz onu bekliyordu.
Babam gelmişti akşam oğluş uykudayken,sabah ta gözünü dedesiyle açınca değmeyin oğlumun keyfine.
Bütün oyunlarına eşlik ettiğinden babamı hep oyun arkadaşı gibi gördü Kayra,bu gün de  onun için Oyun günüydü:)
Dedesi de çok güzel bir oyuncak getirmiş oğluma.Bir olta ve balıklar:)
Aslında kendim yapacaktım en kısa zamanda ama bunun yeri ayrı.Gerçek bir olta gibi tutup çekmeli.Dedesi de tam bir balık tutma sevdalısı olduğundan küçüklükten yetiştirecek oğlumu herhalde:)
Mevsim sebebiyle balık tutma faaliyetlerini evin içinde başlattılar dede-torun.Pek te zevk aldılar.
 
 
 
 
Bu gün bana pek sıra kalmadı anlayacağınız.Etkinliklerimize dedemiz eşlik etti genelde.
Bir çok şey yaptılar beraber,hepsini resimleyemedim.Oyun hamurlarıyla sakinleştirince uyku vakitimiz de geldii.
 

3 yorum:

  1. Balık tutma geçenlerde Migrosta 5tl idi hevesle aldım ve bizimki aldığım gün içinde paraladı :)
    Ama geçenlerde dedesi ahşap 10 parçalı puzzle şeklinde aldı Doruk ona bayıldı biz de şiddetle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)aaah afacan Paşa akşam akşam gülümsetti beni,yerim onu ben ya kıyamam.İkili puzzle yapmıştım geçen ay ben de,pek ilgilenmedi ama bu ara üstüne düşmek gerek.Ahşaplara da ilgisi yeni yeni başladı,bakalım...

      Sil
    2. Puzzle dediğim ayrı ayrı parçalı olanlardan

      Sil