7 Kasım 2013 Perşembe

Anne Pastası

Yemek konusunda sabrımın son sınırlarında seyreden oğluş için belki bunu yer ümidiyle anne pastası yaptım bu sabah.Bari peyniri bunun içinde yesin diyerek pek bir hevesle hazırladım.Zaten çok kısa sürede hazırlanıyor.Çok sağlıklı bir pasta bu,bol kalsiyum var içinde.Hem anneler zararlı pastalar yapar mı hiç,adı üstünde anne pastası:)
Tarifim yine http://www.gurmebebek.com sitesinden.
 
Malzemeler:
1paket labne peyniri(şu küçük 6lı paket şeklinde olanlardan bir tane)
1çorba kaşığı pudra şekeri(ben onun yerine bal koydum)
Süzme yoğurt(1küçük labne paketi büyüklüğünde)
1 kaç adet bisküvi(tercihen ev yapımı,ama ben bugünlük onda tembellik ettim)
Süt
Üzerini süslemek için :
Biraz pekmez
Biraz meyve
 
Yapılışı:
1paket labne peyniri,süzme yoğurdu ve balı karıştırıp krema haline getiriyoruz.Bisküviyi 1kat sıralayıp sütle ıslatıyoruz ve hazırladığımız kremayı sürüyoruz.Sonra bir kat daha bisküvi ve yine krema.Üzerine de biraz pekmez gezdirip mevsim meyveleriyle süslüyoruz.Ben bu ara oğlumun en sevdiği mevye olan narı kullandım.
Afiyet olsunnnn...
Sonuç:
Anne en sevdiği meyveyi kullanarak hata yapmıştır.Ziiraaa oğluşu narlara saldırıp pastaya pas vermemiştir.Pasta narsız bir şekilde dolapta yerini almış olup uyku sonrası bir deneme için beklemektedir:)

2 yorum:

  1. Gamze'ciğim seni kendime çok benzetiyorum aynı anne azmi:))
    Ellerine sağlık eminim güzel olmuştur ama benimkine güvenip yapamam,sanmıyorum yiyeceğini ben de labne ve yoğurt yemiyorum elimizde kalır sonra
    İnşallah yer paşa uyanınca da emeğine değer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)saol canım.aslında tadına baktım gerçekten çok güzel oldu ama büyük bir önyargı var kıramıyorum onu:(bence sen de dene çünkü şu yörsanın küçük labne paketleri var onlardan bir paket.yemezse başka bir böreğin poğaçanın içine koyarsın sen:)

      Sil