3 Ekim 2013 Perşembe

Yumurtadan Çiçek Kahvaltı Tabağı

Yakışıklı Ali Deniz'in annesi Gamze hanım böyle bir tabak hazırlayıp altına da oğluş hepsini bitirdi diye yorum yazınca ben de heveslendim tabi hemen.Aylardır (yağda pişirilmiş olarak biraz yese de )ağzına haşlanmış yumurta koymayan kuzucuk için denemeye değer dedim ve kolları sıvadım.Köyden getirdiğim ve Kayra'ya sakladığım organik yumurtaları çıkardım dolaptan,bir güzel haşladım.Oğlum paçamdan çekerken bu kadarını yapabildim:)

Çiçii çiçiii(çiçek)diye pek bir heveslenen ve ilk iki lokmayı yumurta canavarı gibi yiyen oğluşu hayratler içinde izledik tabii.
Masada gördüğü diğer kahvaltılıkları farkedinceeee iki lokmada kaldık orası ayrı.Ha diğer kahvaltılıkları yedi mi?Hayır.İki lokma yanımıza kar kaldı mı?Evet.Peki bu anne hemen pes eder mi?Hayıııır.Denemeye devam...

2 yorum:

  1. Canım Doruk da haşlanmış yumurta yemiyordu.Ben de birgün montessoride gördüğüm kabus soymayı deneyim diye kabuğuyla eline verdim.İnanır mısın o gün hepsini yedi.Tabi arada kabuklar da kaynamış olabilir.Sonra tekrar bütün verdim hepsi olmasa da çoğunu yemişti.
    Afiyet olsun yarasın Kayra'ya:)

    YanıtlaSil
  2. hımmm ben de bu kabuk soyma olayını deneyim o zamaaan,saolasın;)

    YanıtlaSil