4 Ekim 2013 Cuma

Kapak Açıp Kapatma Egzersizleri

Ay itibariyle oğluşta bir kapak merakı hevesi...Elimizde ,odada bir şişe görmeyegörsün 'ıııhh'diyerek hemen kapıveriyor ve başlıyor denemelere.Daha önce de hevesliydi ama pek kapatma konusunda başarılı olamıyordu.Birkaç haftadır ilerleme var:'açtıııı' diye bir sevinmeler...Ben de daha da yoğunlaşan bu isteği karşılayalım bari diyerek sevgili Etka da gördüğümüz materyali yapalım dedim ve boş şişeleri kesip yıkadım hemen.Boş bir ayakkabı kutusuna yapıştırdım.Ben silikonla yapıştırdım ama bir şişeyi tutup çıkardı kuzucuk:)Farklı bir yapıştırma tekniği uygulamam gerek sanırım.

 
 
              Bakalım içi boş mu dolu muuuuuuuuu

Açık-kapalı kavramlarını öğrenme,ince motor kaslarını kullanabilme gibi kazanımlarının yanında bol eğlence garanti:)

3 yorum:

  1. Mantikli... Deneyeceğim

    YanıtlaSil
  2. Canım slikonu bile çıkarıyorsa daha iyi bir yol varmı bilemedim valla :) Güçlü kuvvetli çocuk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)valla ben de bilemedim,kısa ömürlü bir materyal oldu,artık şişeleri toplayıp önüne koyacağım napalım:)

      Sil