16 Eylül 2013 Pazartesi

Yoğun Haftasonu

Eh tatilden dönünce evde ne yapılır?Tabii ki temizlik:)Hele bir buçuk ay kaldıktan sonra evin halini düşünün,hem evi toparlayalım hem kış temizliği yapalım hesabı ailece giriştik işlere.Havayı güzel görünce halı yıkamadan başlayalım dedik,eh kuzucuk ta başrolde:)
Bu konuda başka resim koyamıyorum maalesef.Ziiiraaa şu kareden sonra Kayra o bardağı başından aşağı dökünce kurulanma ve uyku molası verdik:)
 
Pek yorulunca bir haftadır internette''Taş Devrı Kasabası Sevılen Kahramanları ile Cevahır Avm'de Kuruluyor'' tanıtımını görünce oğluşu bir gezdirelim istedik.Gittik gördük ama umduğumuzu bulamadık.Ben karakterler de orda olur çocukları eğlendirirler diye düşünmüştüm ama sadece  karton maketler karşıladı bizi,Oyun alanına da 6-12 yaş çocukları aldıkları için Kayra için pek keyifli olmadı,tek hatıramız çakmaktaş ailesiyle olan fotomuz:
Oyun alanına giremedik ama koştuk durduk,kendimize uygun başka oyunlar bulduk,Koçtaştaki kulübede bir ablayla evcilik oynadık.
 
 Enerjimizi attık,gelince de güzel bir duş.Geçen ay facebook grubumuzda bir annenin paylaştığı banyo oyuncağını ben de buldum kipadan,eh banyomuzu daha eğlenceli yapalım dedik,sonra da sudan çıkamadık.
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder