21 Eylül 2013 Cumartesi

Babayla İlk Etkinlik

Ben yemek hazırlarken Kayra da peşimden ayrılmaz,babasıyla beni izlerler mutfak kapısında,ama dün bir türlü durmayınca''hadi babacım gel etkinlik yapalım''deyip götürdü oğluşu içeri babamız.Ben de keyifle yemek yapmak varken merakıma yenik düşüp takıldım peşlerine:)Meğer babası silinebilir pastel boya almış oğluma,masamızı çıkardı kağıt la pastel boyayı koydu önüne.Ah dedim içimden onu yapmayacaktın,oğlum henüz hepsiyle karşılaşmaya hazır değil,ben iki renk koyarım en fazla önüne:)Ki maalesef düşündüğüm gibi oldu,Kayra'nın ilgisini daha çok kalemlerin çokluğu çekti,masadaki boşluklara dizdi çıkardı,dizdi çıkardı:)
Babası biraz ilgi çekmeyi başardı ve az da olsa çalıştı o minik kaslar:)
 
 
Ve boyaların bir kısmının kırılıp oğluşun canı sıkılmasıyla etkinlik kısa sürer:)
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder