12 Temmuz 2013 Cuma

Mandal yolculuğu:)

Kayra da her çocuk gibi boş bulduğu her nesneye birşeyler atma hevesinde.Ben de blogları gezerken  etkanın annesinin tam da bu amaca uygun bir etkinlik yaptığını görüp hemen uygulamaya geçtim.
Öncelikle boş çamaşır deterjanı kutumuzu güzelce yıkayıp aşağıdaki gibi kestim,oğluşun elini kesmesin diye de bir güzel bantladım.
Sonra verdim Kayra'nın eline mandalları,e tabii o ne yapacağını çok iyi biliyordu.
Aslında ilk başta şişenin deliğinin oğlum için küçük olduğunu düşünmüştüm,ilk denemeden sonra genişletirim derkeeen oğlum beni şaşırtarak o küçük deliklerden mandalları atmayı başardı.
Ara sıra mandalları tutma yeri ağzına takılsa da Kayra bey mücadele etti ve teker teker attı hepsini içeri.Duyulan paat sesi en çok hoşuna giden şeydi.:)
Hatta hızını alamayıp ikişer ikişer atmaya çalıştı,olmayınca  sinirlendii ve hemen dikkati dağıtıp tekrar olaya odaklandııık.
 
Şimdi artık canı sıkıldığında koyuyorum önüne bayağı oyalanıyor Kayracık.

2 yorum:

  1. Merhaba
    Blogunuzu çok beğendim. Kızım 16 aylık ve oldukça yararlanacağım sitenizdeki aktivitelerden sanırım :)
    Bana da beklerim : www.anneolucamben.blogspot.com.tr :)
    Sevgiler
    ESra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Esra hanım,beğenmenize çok sevimdim,az da olsa faydamız dokunursa ne mutlu bize.
      ben de yeni inceleme fırsatı buldum bloğunuzu,keyifli paylaşımlar:)

      Sil