27 Temmuz 2013 Cumartesi

Benim Güçlü Kocaman Babammm

Kayra konuşabilseydi eğer herhalde bütün gün babasına bu şarkıyı söylerdi(o günler gelse de eğlensek)ziraa bütün gün nette bu şarkıyı bulup çalmamı bekliyor.Pepee ve kardeşi söylerken sallanıyor o da,babamız da mest oluyor tabii.
Bu gün  de babamızın doğum günü.Oğlum bu özel günleri pek anlamasa da henüz ,katılmaya çalışıyor istekle.Zaten oğluşla geçen her gün eşim ve benim için özel.O yüzden ekstra bir kutlama da yapamıyoruz malum ramazan.İftardan sonra bir sürpriz yapar mıyız?bakalım.Kutlama,hediye formalite de biz bugünleri daha kaliteli geçirmeye çalışıyoruz,etkinliklerimizi beraber yapıyoruz,beraber oynuyoruuuz beraber eğleniyoruz.Sanırım babamız için de en güzel hediye bu.E zaten Kayra ile alışverişe yalnız çıkamadığımız için hediye kısmı daha bir zorluyor beni.Ama çözümü buldukkk.Elimde Kayra'nın etkinlikleri için aldığım keçeler vardı.Ben dee oğlumun baskısız bir tişörtünü ayarlayıp hemen sıvadım kolları.İşte ortaya çıkan sonuç:


Babalar gününde hazırlamıştım aslında,yakın bir zaman olduğu için doğum gününde de üzerindeydi oğlumun.

 
İşte bu iki aşkım için canımı veririmm:Sizi çok seviyorum.

 
Ve sen hayaatımmm:
11yıl önce gözlerine baktığımda aşk vardı yüreğimde,hala durur yerinde yanında sevgiyle,saygıyla,özlemle,mutlulukla,şefkatle,huzurla beraber...
Geçen bunca süre zarfında sadece sevgili olmadın bana,güvenilir bir arkadaş,sadık bir dost,yalansız bir sırdaş,yardımsever  sevgi dolu bir eş vardı yanımda.
Yeni bir isim daha eklendi şimdi:Eğlenceli,fedakar,ilgili,sevgili,harika bir baba...
Ve daha birçok sıfatla yanıbaşımda olacaksın biliyorum.
Allah mutluluğumuzu hiç bozmasınnnn,nice uzun,sağlıklı,musmutlu senelerimiz olsun inşallah.
İyi ki doğmuşsun bir tanem:SENİ ÇOK SEVİYORUM!!!!!!!!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder