6 Mayıs 2014 Salı

Zımpara 2

Bir iki ay önce matematik etkinlikleri için 1 demiş kalmışız yahu:)İtiraf ediyorum baharın gelmesiyle bende de bir gevşeme durumu oluştu.Aklımda,listemde o kadar çok etkinlik var ki;plansız gittiğimden ne zamandır doğru dürüst bir düzen oturtamadım.
Eh artık yeniden matematiğe döndük ve 2 ile devam ediyoruz tabii ki.
Kayra zımparayı çok seviyor.Daire,kare ve hatta 1 ile çalışmalarımızda keyifle kullanmıştık,2de de yapmasak hatrı kalırdı vallahi:)
Şaka bir yana harika bir montessori aktivitesi oluyor.
Dokusuyla rakamı hissetmesi çok ilginç geliyor,bir de tebeşirle boyamak ayrı keyif oğluş için.
Ben de hemen bir zımpara 2 hazırlayıp sundum paşaya,eh gerisi malumunuz:) 
Ben bir tane sunum için rakam tableti olarak hazırladım,bir tane de boyaması için.Ama Kayra tebeşirle boyamayı çok sevdiğinden ikisini de boyamak istedi.E bu tatlı çocuk kırılır mı hiiiç:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder