1 Mayıs 2014 Perşembe

Öz Bakım Becerileri:Fermuar Açma

Geçenlerde facebook grubumuzda sevgili Özlem bir materyal paylaşmıştı öz bakım becerileri etkinliği kapsamında.Büyük geniş bir kartona farklı fermuarlar dikilmişti.Gördüm beğendim yaptım:)
Dün hemen en yakındaki tuhafiyeden 5 farklı renkte fermuar alıp kalın keçe üzerine silikonla yapıştırdım.
Keçeyle uğraşmak daha kolay geliyor bana,katla koy sonra yeniden oyna,pratik yani ;)
Hazırlaması çok kolay olan bu materyal parmak kaslarının çalışması için birebir.Hem fermuarların hepsini farklı yöne açılacak şekilde yapıştırdım,böylece aşağı-yukarı,sağ-sol kavramlarından da bahsetmiş olduk.
Yalnız o kadar hevesle hazırladığım materyale pek ısınmadı Kayra,sevmedi yapmak istemedi önce;ben de kaldırdım.
Sonra babamızın aklına güzel bir fikir geldi.Önce gözlerini kapatmasını istedik,o sırada babamız yemişleri fermuar içlerine sakladı.Sonra da açıp bulmasını bekledik.
O kadar eğlendi ki :)
Her açtığında farklı bir sürprizle karşılaşmak çok hoşuna gitti,hem de kuruyemişleri afiyetle yedi.
Eğer siz de bu etkinliği yapmayı düşünüyorsanız,içine bir şey saklamanızı tavsiye ederim.Biz çok eğlendik:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder